Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Dragon

Rekrutacja do redakcji

Polecane posty

Wraz z otwarciem forum i portalu serdecznie witam wszystkich użytkowników - zarówno tych zainteresowanych rekrutacją, jak i tych, którzy są jedynie zainteresowani tym, "o co tu chodzi". Jako, że to dopiero raczkowanie serwisu, poszukujemy chętnych do pomocy i działania w redakcji portalu!

Oto wymagania, jakie należy spełniać, aby zostać redaktorem:

  • Znajomość ortografii, gramatyki i interpunkcji polskiej w stopniu znacznym - nikt nie każe wam być perfekcyjnymi; pamiętajcie, że reszta redakcji i tak sprawdza artykuł przed wstawieniem, toteż nie ma o co się martwić! :)
  • Dbałość o estetykę wypowiedzi. Nie chcemy artykułów, które wyglądają jak przemielone przez maszynkę i poskładane z powrotem. Chcemy porządnie napisane, estetyczne artykuły.
  • Wolne chwile, żeby móc napisać rozbudowany artykuł raz na jakiś czas.
  • Pomysły na artykuły! Nikt nie będzie myślał za was w nieskończoność. Redakcja może dawać propozycje, ale większość waszych artykułów powinna wychodzić od was.

Zgłoszenia proszę wysyłać do mnie poprzez system prywatnych wiadomości na forum do mnie, tj. @Dragon lub na discordzie na Dragon#0812 Zgłoszenie nie ma określonego wzoru, ale powinno zawierać następujące informacje:

  • Wasza szacunkowa znajomość zasad pisowni w języku polskim (szczerze): Średnia/Dobra/Bardzo dobra
  • Przybliżona ilość czasu jaką dysponujecie tylko dla redakcji. Czy jest wystarczająca?
  • Artykuł, do 3 tysięcy znaków. Oczywiście drobne odchylenia (kilkanaście/dziesiąt więcej) nie spowodują, że nie zostaniecie przyjęci. Krótkie i treściwe artykuły również są ważne i użyteczne. Temat: cokolwiek w sferze minecrafta. Zadbaj o jego zgodność z pierwszymi dwoma kryteriami powyżej!


A oto kryteria na grafika:

  • Umiejętność tworzenia grafik. Program nie ma znaczenia (no, tylko proszę - nie paint), dopóki grafiki są dobre.
  • Czas, trochę czasu i ewentualnie czas na działania.
  • Dystans do swojego stanowiska. Jeśli jesteś wizjonerem - dobrze. Pamiętaj jednak, że redaktorzy są wizjonerami
    i jeśli widzą jakąś grafikę jako najlepiej obrazującą artykuł, to pewnie się nie mylą.

Zgłoszenia, jak poprzednio należy wysyłać poprzez system prywatnych wiadomości do @Dragon tu na forum lub na discordzie na Dragon#0812. Zgłoszenie powinno zawierać następujące informację:

  • Jak oceniłbyś swoje zdolności grafika (szczerze): Średnio/Dobrze/Bardzo Dobrze
  • Przybliżona ilość czasu jaką dysponujecie tylko dla redakcji. Czy jest wystarczająca?
  • Przykładowe grafiki (jedna duża, kilka mniejszych. Tyle, ile uważasz za wystarczającą ilość.)

Udostępnij ten post


Link do postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
Zaloguj się, aby obserwować  

×

Zasady korzystania z serwisu.

Zapoznaj się z naszą polityką prywatności oraz regulaminem globalnym zanim rozpoczniesz korzystać z serwisu!